fredag 14 juni 2013

STOFFE TILL VM!!! =D

Nu är de åtta svenska grabbarna till FIM Youth Gold Trophy 80cc 2013, UVM, presenterade!
Och även iår, för tredje året i rad, får Stoffe vara med att representera Sverige!

UVM går i Fjelsted, Danmark, den 3-6 juli. Upplägget är som tidigare år med träning på onsdagen, kval på torsdagen, semifinaler på fredagen och final på lördagen.

Om andra års UVM varit en dansk uppgörelse kan jag lova att årets kommer bli en utklassning på hemmaplan i Danmark. Ingen kommer vara gladare än jag om jag har fel, men tyvärr tror jag på en heldansk final på lördagen!
Hur som helst är jag säker att alla de svenska grabbarna kommer göra allt de kan för att bevisa motsatsen,
även Stoffe!

Med på årets stora äventyr är även Alexander Woentin Elit Vetlanda, Emil Millberg Gasarna, Filip Hjelmland Dackarna, Joakim Christensen Dackarna, Joel Kling Dackarna, Maksimilian Bogdanowicz Gnistorna, Oskar Thulin Elit Vetlanda.